ÖNE ÇIKANLAR
-
BIST 100
18012,67%-0,46
-
DOLAR
46,42% 0,19
-
EURO
53,38% -0,15
-
GRAM ALTIN
6357,15% 0,21
-
Ç. ALTIN
10477,03% 0,00
BÜLBÜL'DEN U-17 TAKIMINA TEBRİK GELDİ
Dudulluspor Kulübü Başkanı Mustafa Bülbül Dudulluspor U-17 Genç kızların ŞAMPİYONLUĞUNU kutlayıp tebrik etti.
BÜLBÜL'DEN U-17 TAKIMINA TEBRİK GELDİ
Dudulluspor Kulübü Başkanı Mustafa Bülbül Dudulluspor U-17 Genç kızların ŞAMPİYONLUĞUNU kutlayıp tebrik etti.
Başkan Bülbül sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Dudulluspor Genç Kızlar Marmara Cup Final maçında, takımımız Tekirdağ Büyük Yoncalı Sk.‘nü 5-0’lık sonuçla mağlup ederek turnuvayı Şampiyon olarak tamamladı. Başta teknik ekip olmak üzere tüm kardeşlerimi kutluyorum” dedi.

