ÖNE ÇIKANLAR
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
BÜLBÜL'DEN U-17 TAKIMINA TEBRİK GELDİ
Dudulluspor Kulübü Başkanı Mustafa Bülbül Dudulluspor U-17 Genç kızların ŞAMPİYONLUĞUNU kutlayıp tebrik etti.
BÜLBÜL'DEN U-17 TAKIMINA TEBRİK GELDİ
Dudulluspor Kulübü Başkanı Mustafa Bülbül Dudulluspor U-17 Genç kızların ŞAMPİYONLUĞUNU kutlayıp tebrik etti.
Başkan Bülbül sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Dudulluspor Genç Kızlar Marmara Cup Final maçında, takımımız Tekirdağ Büyük Yoncalı Sk.‘nü 5-0’lık sonuçla mağlup ederek turnuvayı Şampiyon olarak tamamladı. Başta teknik ekip olmak üzere tüm kardeşlerimi kutluyorum” dedi.


