• BIST 100

    18127,70%-1,20
  • DOLAR

    46,48% 0,03
  • EURO

    52,97% -0,32
  • GRAM ALTIN

    6178,99% -1,32
  • Ç. ALTIN

    9984,37% -1,32

Başkan Alper Yeğin, okulun ilk gününde öğrencileri yalnız bırakmadı

Başkan Alper Yeğin, okulun ilk gününde öğrencileri yalnız bırakmadı

2024-2025 yılı Eğitim Öğretim Haftası Kutlama Programı Belediye Başkanımız Alper Yeğin’in katılımıyla Yahya Kemal Beyatlı ilkokulu’nda düzenlenen etkinlikle başladı.

Başkan Alper Yeğin, okulun ilk gününde öğrencileri yalnız bırakmadı

2024-2025 yılı Eğitim Öğretim Haftası Kutlama Programı Belediye Başkanımız Alper Yeğin’in katılımıyla Yahya Kemal Beyatlı ilkokulu’nda düzenlenen etkinlikle başladı.

9 Eylül Pazartesi günü gerçekleşen programa Başkanımız Alper Yeğin’in yanı sıra Sancaktepe Kaymakamı Ahmet Karakaya,İlçe Milli Eğitim Müdürü Sadık Aslan, İlçe protokolü, öğretmen ve öğrenciler katıldı.

Programda söz alan Başkanımız Alper Yeğin,  daha iyi şartlarda eğitim verebilmek için yerel yönetimler olarak her türlü desteği vermeye hazır olduklarının altını çizerek yeni eğitim öğretim yılının tüm eğitim camiasına, öğrenci ve velilere hayırlı olmasını diledi.

Başkanımız Alper Yeğin Konuşmasında "Eğitim çok önemli bir şey. Hayatımızın en önemli parçası, ülkemizin en önemli meselesi.. Eğitimin nitelikli olması, çocuklarımızın iyi eğitim alması çok kıymetli bir şey.Biz Sancaktepe Belediyesi olarak Sancaktepe özelinde eğitime yönelik çok ciddi çalışmalar yağıyoruz. Tabi ilçemiz merkezi ilçe olma potansiyeline sahip, nüfus yoğunluğumuz var,  daha fazla okula ihtiyacımız var. Bu konuda ilçe milli eğitimimiz, kaymakamlığımız, ilgili bakanlıklarımız elinden gelen gayreti gösteriyor. Bizler de belediye olarak eğitimi destekleyecek çalışmalar yapıyoruz. Şu anda Sancaktepe Belediyemiz olarak 13 tane kreşi var, 10 tane kreşin inşaatı da bu sene bitmiş olacak. Belediyemiz bilgi evlerinde, kütüphanelerde ücretsiz eğitim veriyor. Geleceğimizin Aydınlık Türkiye’bib teminatı gençlerim eğitimine yönelik çalışmalarımız devam edecek.” şeklinde sözlerini tamamladı.

Okul bahçesinde düzenlenen tören öğrencilerin halk oyunu ve dans etkinliklerinin ardından ilçe protokolü ile  sınıfları ziyaret ederek çocuklarla sohbet eden Başkanımız Alper  Yeğin öğrenci ve öğretmenlere başarılı bir eğitim dönemi temennisinde bulundu.



Çekmeköy Rizeliler Derneği'nden AK Parti Çekmeköy İlçe Başkanlığı'na Ziyaret

ÇEKMEKÖY'DE ŞİDDETE VE KÖTÜ MUAMELEYE SIFIR TOLERANS TOPLANTISI

Çekmeköy Saadet Partisi'nden ‘Güçlü Şehir’ Çalıştayı

Çekmeköy Ordulular Derneği'nin Kan Bağış Kampanyasına Yoğun İlgi

Ümraniye Saadet Partisi Halk Buluşmalarını Sürdürüyor

Başkan Sırmacı'dan Kan Bağışı Kampanyasına Destek

Ayyıldız Derneği'nden Babalar Günü'ne Özel Anlamlı Kampanya

Çekmeköy Tabiat Okulu'nda Hasat Zamanı

Kaymakam Çelik Şehit Babaları İle Buluştu

ÇEKMEKÖY ORDULULAR DERNEĞİ'NDEN ‘BİR KAN, BİR CAN’ KAN BAĞIŞI KAMPANYASI

Çekmeköy'de Öğrenci Meclisi Toplandı

KIZILAY VE YEŞİLAY'DAN ‘BİRBİRİMİZE CANDAN BAĞLIYIZ!’ KAN BAĞIŞ KAMPANYASI

Başkan Terlan Kaya'dan Sanatçı Kanun Teklifi İçin Siyasi Partilere Ziyaret

ÇEKMEKÖY GİRESUNLULAR DERNEĞİ'NDEN DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

Ümraniye AK Parti'de Büyük Buluşma

Başkan Ormancı Çocukları Sevindirmeye Devam Ediyor

KIZILAY YILIN İLK 5 AYINDA 1,2 MİLYON ÜNİTE KAN BAĞIŞI ALDI 14 HAZİRAN'DA HAYAT KURTARAN KAN BAĞIŞÇILARINA TEŞEKKÜR

Çekmeköy Müftülük Personeline İlk Yardım Eğitimi Verildi

Çekmeköy Belediyesi Yol Bakım ve Onarım Çalışmalarına Devam Ediyor

ÇEKMEKÖY’DE SPORUN YILDIZLARI MADALYALARINA KAVUŞTU

Şehit ve Gaziler İçin Önemli Bir Dernek Faaliyete Geçiyor